راه اندازی کسب و کار اینترنتی

فهرست مطالب

شروع کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم

شروع یک کسب و کار موفق به سرمایه گذاری هنگفتی نیاز ندارد، به خصوص در زمینه تجارت الکترونیک. با یک ایده تجاری قوی و ابزارهای مناسب، می توانید بدون سرمایه گذاری پول زیاد یا با موجودی حساب کم، یک کسب و کار راه اندازی کنید. در گذشته فقط افراد معدودی از جامعه می توانستند کسب و کار خود را راه اندازی کنند. سرمایه اولیه باید قابل توجه می بود در حالیکه بودجه خارجی کمیاب بود ولی امروزه دیگر اینطور نیست. امروزه هرکسی بدون توجه به سابقه حرفه ای یا تجربه کارآفرینی گذشته ی خود می تواند یک کسب و کار آنلاین راه اندازی و توسعه دهد. با این حال، در حالیکه مانع ورود به کسب و کار کاهش یافته است ولی به طور کامل از بین نرفته و شما هنوز باید یک ایده محصول قابل اجرا داشته باشید، استراتژی منبع یا تولید و سپس مدل فروش خود را مشخص کنید.

دلایلی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا در وهله اول یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید، چرا به جای آن از روش های قدیمی کسب و کار استفاده نکنید؟ زیرا راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی مزایای متعددی دارد:

برای شروع نسبتا ارزان است

خیلی ها مایل به راه اندازی یک کسب و کار هستند اما با سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه اندازی آن منصرف می شوند. شما باید برای اجاره نامه، موجودی خرید و بودجه برای حقوق کارمندان هزینه بپردازید. اگر این همه پول را در کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید اما نتیجه ندهد چه؟ این می تواند یک شکست محسوب شود. با این حال با یک تجارت آنلاین تنها چیزی که نیاز دارید این است: یک کامپیوتر یا گوشی، یک پیج اینستاگرامی یا شبکه اجتماعی و یا یک وب سایت. اگر چه برای راه اندازی کسب و کار آنلاین هر چقد پول شروع بیشتری داشته باشید، می توانید ایده های کسب و کار آنلاین بیشتری را دنبال کنید. اما نکته این است که برای تبدیل شدن به یک کارآفرین آنلاین موفق لازم نیست پس انداز زندگی خود را به خطر بیندازید. وب سایت آمازون که یکی از فروشگاه های اینترنتی برتر جهان است با سرمایه ی بسیار کم و در جایی کوچک شروع به کار کرد که امروزه یکی از موفق ترین های جهان محسوب می شود.

اولین دفتر کار وب سایت آمازون

پتانسیل و رشد عمده

وقتی یک تجارت سنتی و شغل عادی دارید باید با واقعیت های دنیای واقعی کنار بیایید. اجاره در مکان های خوب گران است. ممکن است برخی روز ها ترافیک کافی وجود نداشته باشد و جمعیت محلی همیشه به وسایل نیاز نداشته باشند. اما وقتی یک کار آنلاین دارید، هیچ یک از این محدودیت ها اعمال نمی شود. شما می توانید به هر کسی بفروشید، مهم نیست کجا زندگی می کند( محدودیت مکانی ندارد) و هر سال که می گذرد مجموعه مشتریان بالقوه شما افزایش می یابد زیرا افراد بیشتری با ایده خرید آنلاین راحت می شوند. تا سال2023، تجارت الکترونیک 22 درصد از خرده فروشی جهانی را به خود اختصاص خواهد داد. علاوه بر این، جمعیت جهانی اینترنت و شبکه های اجتماعی نیز در حال افزایش است. به عنوان مثال بین سال های 2009 تا 2020 تعداد کاربران تنها در آمریکای شمالی 73.3 میلیون نفر افزایش یافته است.اما این در مقابل مناطقی که در حال توسعه هستند چیزی نیست.

محدودیت زمانی ندارید

مزیت دیگری که کسب و کارهای آنلاین نسبت به کسب و کارهای سنتی دارند این است که 24 ساعته قادر به پاسخگویی و تعامل با مشتری هستید و خریداران می توانند در هر زمان ثبت سفارش کنند. از آنجایی که برای یک فروش نیاز به حضور فیزیکی ندارید، کسب و کار شما می تواند با مشارکت کمتر روزانه درآمد زایی کند.

ایده های کسب و کار انلاین

  • یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید.
  • تبدیل به یک وابسته: اگر می خواهید یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید، اما علاقه ای به ایجاد محصولات خود ندارید، بازاریابی وابسته ارزش آن را دارد یعنی در واقع با همکاری یک فروشگاه می توانید محصولاتی را به فروش برسانید و درصد فروش دریافت کنید.
  • ارائه خدمات طراحی وبسایت: شما می توانید اصول اولیه طراحی وب را از طریق پلتفرم های آموزش الکترونیکی بیاموزید.و با ساخت وب سایت نمونه کار، سبب جذب مشتری شوید.

10 مرحله لازم برای راه اندازی کسب و کار

  1. جایگاه و ایده کسب و کار خود را مشخص کنید.
  2. انجام تحقیقات محصول
  3. با قوانین تجارت آنلاین آشنا شوید.
  4. تحقیقات بازار انجام دهید.
  5. مخاطب هدف خود را مشخص کنید.
  6. منبع محصولات برای فروش آنلاین
  7. دوام محصول را ارزیابی کنید.
  8. برند خود را تعریف کنید.
  9. فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید.
  10. کسب و کار خود را توسعه دهید.

پیشنهاد ما به شما برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

با توجه به این که یکی از پردرآمد ترین فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه عینک است. ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم. مجموعه عثمانی اپتیک بیش از 15 سال است که در زمینه عینک آفتابی در غرب کشور در حال فعالیت است و تجربه حضور در شرایط و مشکلات متعدد در واردات محصولات را داردو افتخار این را دارد که همواره توانسته با غلبه بر مشکلات علاوه بر تامین کردن محصولات خود د تامین کردن محصولات در فروشگاه های بزرگ و کوچک کشور هم سهیم باشد. مجموعه عثمانی اپتیک اکنون متشکل از کادر و نیروی جوان و مجرب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. عثمانی اپتیک تمامی محصولات را مستقیما و بدون واسطه و به دور از هزینه های اضافی مربوط به دلالان از کشور تولید کننده خرید، و وارد کشور می کند. اگر دارای فروشگاه یا پیج و وب سایت فروشگاهی هستید و یا قصد راه اندازی دارید، می توانید محصولات خود را در طرح ،مدل ،رنگ و تعداد و حتی کیفیت های مختلف از عثمانی اپتیک خریداری کنید. قیمت محصولات بستگی به کیفیت آن ها دارد. برای استعلام قیمت و خرید به شماره: 09356021751 تماس بگیرید یا به پیج اینستاگرامی فروش عمده عینک آفتابی عثمانی پیام بدید.

درآمد فروشگاه های اینترنتی شما به میزان فعالیت و جدیت شما در کارتان بستگی دارد، هرچه بیشتر برای کارتان تلاش کنید بیشتر دیده می شوید و در نتیجه محصولات بیشتری را به فروش می رسانید. در کل سود محصولات مختلف متفاوت است ولی در حالت کلی اگر محصولات را خریداری کنید و به فروش برسانید، حدود 40 درص سود شما از مبلغ فروش خواهد بود و اگر از محصولات عثمانی اپتیک فروش داشته باشید 20درصد از کل مبلغ فروشتان سود شما خواهد بود. برای درخواست نمایندگی و یا خرید محصولات با شماره 09356021751 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید