عینک های مورد علاقه سلبریتی ها

فهرست مطالب

سلبریتی ها از چه عینک هایی استفاده می کنند؟

بیایید با این واقعیت رو به رو شوییم که اگر افراد مشهور عینک می پوشند، ما نیز در بعضی اوقات از عینک استفاده می کنیم. بسیاری از سلبریتی ها عینک را به بخش مهمی از ظاهر و استایل خود تبدیل کرده اند. اگر به عینک آفتابی علاقه دارید و دنبال ایده برای انتخاب عینکتان هستید. می توانید در چشم افراد مشهور و سلبریتی های مورد علاقه ی خود به دنبال ایده باشید.

دیپیکا پادوکن

دیپیکا پادوکن، مدلی که تبدیل به بازیگر شده است، یکی از شناخته شده ترین بازیگران زن بالیوود در سطح جهان است و همچنین سفیر عینک ووگ است. می توانید این سلبریتی های بالیوودی را با عینک های آبی، با قاب استات، با دوام و راحت مشاهده کنید که شکل ظاهری را جذاب تر کرده است. استفاده از عینک های هم برای چشم مفید است و هم بازوهای باریک با لوگوی علامت تجاری برند مورد استفاده تان ، نشانگر آن است که مد و سلامتی خود را جدی می گیرید. عینک ووگ به دلیل طراحی و سبک های مد روز و فریم های شیک به شکل چشم گربه ای شناخته شده است. اگر فرم صورتتان شبیه به دیپیکا پادوکن می باشد می توانید از عینک های مورد استفاده آن ایده بگیرید.

تام کروز

تام کروز طرفدار پر و پا قرص عینک های خلبانی می باشد. تام کروز ستاره ی اکشن، برای بسیاری از فیلم های خود مثل، فرنچایز و تاپ گان از عینک آفتابی خلبانی استفاده کرده است. این عینک با دستگیره و بازو های راحت برای استفاده روزانه بسیار مناسب است و اصلا حس خستگی به صورت نمی دهد. ری بن از سال 1930، زمانی که برای اولین بار ساخت عینک های خلبانی را آغاز کرد، که هنوز هم پر فروش ترین هستند. وارد این تجارت شده است. این سبک عینک آنقدر منحصر به فرد است که هیچ برند دیگری نمی تواند آن را تکرار کند. این کار توسط lomb & bausch آغاز شد، که مجبور بود برای وزارت هوانوردی ایالات متحده عینک بسازد تا به خلبانان هواپیما کمک کند از چشمان خود در برابر نور خورشید محافظت کنند، اگر عاشق این هستید که عینکی خریداری کنید که از مد نیوفتد، داشتن سبک عینک خلبانی ضروری است. این سبک عینک هیچوقت از مد نمیوفتد و بسیار شیک و راحت است، تنها عیب این عینک ایناست که برای برخی از صورت ها بزرگ است. اگر می خواهید ظاهر جذابی داشته باشید این نوع عینک ها گزینه ی مناسبی است.

تام کروز از سال 1982 از عینک خلبانی استفاده می کند.

کارا دلوین

کارا دلوین هنرپیشه و مدل بریتانیایی، در ترکیب استایل باحال و تامبوی خود با زرق و برق کامل همیشه بهترین است. کارا دوست دارد لباس خود را با یک عینک عالی تکمیل کند و اغلب با سایه های استیشن یا فریم هایی با الهام از سبک قدیمی دیده می شود و علاقه ی بسیاری به عینک های باربری دارد. عینک باربری گزینه ای شیک برای طراحان است که مطمئناً شما را متمایز می کند. ساخته شدهاز استات، مقاوم در برابر خوردگی، محکم و سبک هستند. باربری یک شرکت مستقل در لندن است که به خاطر لوازم جانبی مد، عینک آفتابی، عطر و لوازم آرایشی خود شناخته شده است و به عنوان یکی از بهترین برند های عینک آفتابی و با ارزش ترین برند های جهان شناخته می شود. اگر می خواهید استایل شیک و راحت داشته باشید از عینک های باربری استفاده کنید و جذابیتتون رو چندین برابر کنید.

جنیفر لوپز

اگر جنیفر لوپز از برند عینکی استفاده کرد موفقیتی است برای آن برند، جنیفر خواننده و بازیگر معروف از عینک آفتابی برند CHLOE استفاده می کند که دارای مدل های متنوع و جذابی است. با زدن این عینک ها جذابیت خود را چندین برابر می کند. با قاب های کلوئه کمی جذابیت زنانه خود را در ظاهر روزمره خود بگنجانید. برند CHLOE در سال 1952 در پاریس فرانسه تاسیس شد و از آن زمان تا کنون هم عینک آفتابی و هم طبی تولید کده است. برند CHLOE مظهر مد و تجمل است. جنیفر لوپز بیشتر از عینک هایی با فریم بزرگ استفاده می کند که ظاهر شیکی دارند شما هم از این دسته عینک ها استفاده کنید تا ببینید آیا مناسب شما است یا خیر.

جیجی حدید

جیجی حدید یک مدل است، بنابراین جای تعجب نیست که برای مشاوره مد به او مراجعه کنیم. در اینجا جیجی عینک آفتابی guess چشم گربه ای زده است.که در رنگ های مختلفی یافت می شود. guess در سال 1981 توسط برادران مارسیانو تاسیس شد. بعدها guess به نمادی از سبک زندگی جوان و ماجراجو تبدیل شد. در طول دهه ها، کمپین های guess چهره های ناشناخته را به مدل های معروف تبدیل کردند، از جمله کلودیا شیفر، کاره اوتیس، اوا هرزیگوا، آنا نیکول اسمیت، لتیتا کاستا، کارلا برونی و نائومی کمپل. امروزه guess یک برند سبک زندگی جهانی با طیف کاملی از پوشاک و لوازم جانبی، 19 شریک صدور مجوز و 1705 فروشگاه در بیش از 80 کشور جهان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید