چطوری بفهمم فرم صورتم گرد است؟

فرم صورت گرد
همانطور که از اسم فرم صورت پیدا است این نوع فرم ها متقارن هستند به این معنا که از پهنا و درازا با هم برابراند و از نظر شکل، اگر یک خط خیالی در درازا و پهنا بکشیم آنها تقریبا با هم برابرند و شکل دایره ای دارند.

فهرست مطالب

دانستن اینکه فرم صورت شما چه شکلی است علاوه‌بر اینکه یک سرگرمی جالب به نظر می‌رسد، حتی می‌تواند در ظاهر شما هم تاثیر مستقیم داشته باشد. از کوتاه کردن موها متناسب با فرم صورت گرفته تا عینک و وسایل زینتی که برای خود انتخاب می‌کنید که بسیاری از افراد از این موضوع غافل هستند. بسیاری از افراد نمی‌دانند که انتخاب کردن عینک یا مدل مو متناسب با فرم صورت آن‌ها تا چه اندازه می‌تواند روی تیپ آن‌ها تاثیر بگذارد. ما در اینجا قرار است تا فرم صورت گرد را با هم بررسی کنیم و اینکه افرادی با فرم صورت گرد چه ویژگی‌هایی دارند و چه عینک‌هایی مناسب آن‌ها است.

شکل صورت من چگونه است؟

به طور کلی ما ۵ دسته اصلی فرم صورت داریم، که عبارت‌اند از:

در ادامه ما به صورت کامل فرم صورت گرد را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با فرم صورت گرد آشنا شوید.

فرم صورت گرد چگونه است؟

همان‌طور که از اسم فرم صورت پیدا است، این نوع فرم‌ها متقارن هستند به این معنا که از پهنا و درازا با هم برابراند و از نظر شکل، اگر یک خط خیالی در درازا و پهنا بکشیم آن‌ها تقریبا با هم برابرند و شکل دایره‌ای دارند. یکی از ویژگی‌های فرم صورت‌های گرد این است که هر کس آن‌ها را می‌بیند فکر می‌کند جوان هستند، زیرا این نوع فرم صورت‌ها، صورت را جوانتر نمایش می‌دهد. همچنین فرم صورت گرد به شما این ویژگی را می‌دهد تا سایر اعضا صورت شما نیز گرد شود مانند چشم‌ها، گونه‌ها و غیره.

چگونه بفهمیم فرم صورتمان گرد است؟

شناختن اینکه چه فرم صورتی گرد است کاری بسیار ساده است، زیرا این نوع فرم صورت‌ها از آیینه کاملا مشخص است. برای شناختن فرم صورت گرد باید به موارد زیر دقت کنید:

  • به خط صورت پیشانی و فک دقت کنید. این دو باید انحنا داشته باشند و متقارن یکدیگر باشند.
  • به پهنا و درازا صورت خود توجه کنید و یک خط فرضی بکشید. این دو خط باید با یکدیگر برابر باشند.
  • به دیگر اعضا صورت توجه داشته باشید. آنها باید مقداری گرد باشند و با فرم صورت هماهنگ باشند.

با توجه به ویژگی‌هایی که گفته شد شما به راحتی می‌توانید در آیینه صورت خود را ببینید و بفهمید که صورت گرد دارید یا خیر. اگر صورت شما ویژگی‌هایی که گفته شد را داشته باشد به این معنا است که صورت شما گرد است.

عینک مناسب برای انواع اشکال صورت

همان‌طور که گفتیم خرید عینک متناسب با فرم صورت می‌تواند زیبایی خاصی را به شما هدیه بدهد. امروزه انواع زیادی از عینک‌ها را از جمله گرد، گربه‌ای، مستطیلی و غیره داریم، که هر کدام متناسب با فرم صورت‌های گوناگون به وجود آمده‌اند. در ادامه به انتخاب بهترین عینک برای فرم صورت‌های گرد می‌پردازیم که چه عینک‌هایی مناسب این فرم از صورت‌ها هستند.

بهترین عینک های مناسب فرم صورت گرد

انتخاب عینک با توجه به فرم صورت می‌تواند در زیبایی شما بسیار تاثیر گذار باشد. بهترین فرم عینک‌هایی که به صورت‌های گرد می‌آید و زیبایی خاصی را به شما هدیه می‌دهد، عینک‌های پهن مثل فرم مربعی، مستطیلی و گربه‌ای است. عینک‌هایی که ظاهری گرد و بیضی دارند دوری کنید. به این دلیل که عینک‌های پهن صورت شما را کشیده‌تر می‌کند و به صورت شما زاویه می‌دهد تا گرد بودن صورت شما را تا حدودی پنهان نگه دارد.

چه عینک هایی مناسب فرم صورت های گرد نیست

از آنجایی که فرم صورت‌های گرد شکل صورت را تپل و توپر نشان می‌دهند، که عینک‌های کوچک مناسب این نوع از فرم صورت‌ها نیستند. همچنین از آنجایی که خود این فرم صورت‌ها گرد هستند عینک‌هایی که گرد باشند مناسب این نوع صورت‌ها نیستند. عینک‌های گرد چه کوچک باشند یا چه بزرگ مناسب این نوع صورت‌ها نیستند، که بهتر است تا از خرید آن‌ها اجتناب کنید.

راهنما خرید عینک برای فرم صورت های گرد

همان‌طور که در بالا مطالعه کردید، بهترین عینک‌های مناسب فرم صورت گرد را مطالعه کردید و در نهایت باید بگوییم که عینک‌هایی مناسب صورت های گرد هستند که زاویه‌دار باشند تا صورت گرد شما را تا حد قابل قبولی پنهان نشان دهد.

اگه تو انتخاب عینک مشکل دارید با ادمین اینستاگرام ما در ارتباط باشید یا برای راه‌های ارتباطی دیگر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دسته‌بندی نوشته‌ها