چطوری بفهمم فرم صورتم گرد است؟

فرم صورت گرد
همانطور که از اسم فرم صورت پیدا است این نوع فرم ها متقارن هستند به این معنا که از پهنا و درازا با هم برابراند و از نظر شکل، اگر یک خط خیالی در درازا و پهنا بکشیم آنها تقریبا با هم برابرند و شکل دایره ای دارند.

فهرست مطالب

دانستن اینکه فرم صورت شما چه شکلی است علاوه بر اینکه یک سرگرمی جالب به نظر میرسد بلکه میتواند در ظاهر شما تاثیر مستقیم داشته باشد. از کوتاه کردن مو ها متناسب با فرم صورت گرفته تا عینک و وسایل زینتی که برای خود انتخاب میکنید که بسیاری از افراد از این موضوع غافل هستند. بسیاری از افراد نمیدانند که انتخاب کردن عینک یا مدل مو متناسب با فرم صورت آنها تا چه اندازه میتواند روی تیپ آنها تاثیر بگذارد. ما در اینجا قرار است تا فرم صورت گرد را با هم بررسی کنیم و اینکه افرادی با فرم صورت گرد چه ویژگی هایی دارند و چه عینک هایی مناسب آنها است.

شکل صورت من چگونه است؟

به طور کلی ما 5 دسته اصلی فرم صورت داریم که این 5 نوع عبارت اند از:

  • گرد
  • مربع
  • قلبی
  • مثلث
  • بیضی

در ادامه ما به صورت کامل فرم صورت گرد را مورد بررسی قرار میدهیم تا با فرم صورت گرد آشنا شوید.

فرم صورت گرد چگونه است؟

همانطور که از اسم فرم صورت پیدا است این نوع فرم ها متقارن هستند به این معنا که از پهنا و درازا با هم برابراند و از نظر شکل، اگر یک خط خیالی در درازا و پهنا بکشیم آنها تقریبا با هم برابرند و شکل دایره ای دارند. یکی از ویژگی های فرم صورت های گرد این است که هر کس آنها را میبیند فک میکند جوان هستند زیرا این نوع فرم صورت ها صورت را جوانتر نمایش میدهد. همچنین فرم صورت گرد به شما این ویژگی را میدهد تا سایر اعضا صورت شما نیز گرد شود مانند چشم ها، گونه ها و غیره.

چگونه بفهمیم فرم صورتمان گرد است؟

شناختن اینکه چه فرم صورتی گرد است کاری بسیار ساده است زیرا این نوع فرم صورت ها از آیینه کاملا مشخص است. برای شناختن فرم صورت گرد باید به موارد زیر دقت کنید.

  • به خط صورت پیشانی و فک دقت کنید. این دو باید انحنا داشته باشند و متقارن یکدیگر باشند.
  • به پهنا و درازا صورت خود توجه کنید و یک خط فرضی بکشید. این دو خط باید با یکدیگر برابر باشند.
  • به دیگر اعضا صورت توجه داشته باشید. آنها باید مقداری گرد باشند و با فرم صورت هماهنگ باشند.

با توجه به ویژگی هایی که گفته شد شما به راحتی میتوانید در آیینه صورت خود را ببینید و بفهمید که صورت گردی دارید یا خیر. اگر صورت شما ویژگی هایی که گفته شد را داشته باشد به این معناست که صورت شما گرد است.

عینک مناسب برای انواع اشکال صورت

همانطور که گفتیم انتخاب کردن عینک متناسب با فرم صورت میتواند زیبایی خاصی را به شما هدیه بدهد. امروزه انواع زیادی از عینک هارا از جمله گرد، گربه ای، مستطیلی و غیره داریم که هر کدام متناسب با فرم صورت های گوناگون به وجود آمده اند. در ادامه به انتخاب بهترین عینک برای فرم صورت های گرد میپردازیم که چه عینک هایی مناسب این فرم از صورت ها هستند.

بهترین عینک های مناسب فرم صورت گرد

انتخاب کردن عینک با توجه به فرم صورت میتواند در زیبایی شما بسیار تاثیر گذار باشد. بهترین فرم عینک هایی که به صورت های گرد می‌آید و زیبایی خاصی را به شما هدیه میدهد عینک های پهن مثل فرم مربعی، مستطیلی و گربه ای است. عینک هایی که ظاهری گرد و بیضی دارد دوری کنید. دلیلش هم این است که عینک های پهن صورت شمارا کشیده تر میکند و به صورت شما زاویه میدهد تا گرد بودن صورت شمارا تا حدودی پنهان نگه دارد.

چه عینک هایی مناسب فرم صورت های گرد نیست

از آنجایی که فرم صورت های گرد صورت را تپل و تو پر نشان میدهد عینک های کوچک مناسب این نوع از فرم صورت ها نیستند. همچنین از آنجایی که خود این فرم صورت ها گرد هستند عینک هایی که گرد باشند مناسب این نوع صورت ها نیستند. عینک های گرد چه کوچک باشند یا چه بزرگ مناسب این نوع صورت ها نیستند که بهتر است تا از خرید آنها اجتناب کنید.

راهنمای خرید عینک برای فرم صورت های گرد

همانطور که در بالا مطالعه کردید بهترین عینک های مناسب فرم صورت گرد را مطالعه کردید و در نهایت باید بگوییم که عینک هایی مناسب صورت های گرد هستند که زاویه دار باشند تا صورت گرد شمارا تا حد قابل قبولی پنهان نشان دهد.

اگه تو انتخاب عینک مشکل دارید با ادمین اینستاگراممون در ارتباط باشید یا برای راه های ارتباطی دیگر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید