عینک گربه ای به چه فرم صورتی می آید؟

فهرست مطالب

فریم عینک طبی چشم گربه ای یکی از فریم های خاص و جذاب می باشد که قطعاً در زمان خرید عینک مردانه یا فریم عینک طبی مخصوص بانوان توجه شما را به خودش جلب می نماید. آیا این فریم برای همه با هر فرم صورتی مناسب می باشد ؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

عینک طبی گربه ای به چه صورتی میاد؟ برای پیدا کردن پاسخ این سوال در ابتدا لازم می باشد ویژگی های فریم عینک طبی چشم گربه ای را بررسی نماییم و براساس این ویژگی ها تصمیم بگیریم که این فریم برای چه کسانی مناسب می باشد. فریم های چشم گربه ای از گذشته تا کنون در بین افراد مختلف با سلایق متفاوت از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد .

محبوبیت فریم های چشم گربه ای به واسطه استفاده هنرمندان بزرگ دنیا همانند مرلین مونرو و ادری هپبورن از عینک آفتابی های چشم گربه ای در بین مردم افزایش پیدا کرد. پس از مدتی فریم های طبی گربه ای نیز جایگاه خود را در بین مردم به خصوص خانم ها و دختران جوان به دست آورد.

فریم عینک طبی گربه ای چه ویژگی هایی دارد؟

این فریم عینک طبی چشم یک طراحی کلاسیک دارد. با این حال هرگز از مد نمی افتد، شما قادر هستید سالهای زیادی از این فریم عینک استفاده نمایید و همچنان جذابیت خودش را حفظ نماید. اصلی ترین ویژگی فریم های چشم گربه ای، کشیده بودن لبه های عینک به سمت بالا است .

این کشیدگی رو به بالا برای ما حالت چشم گربه را تداعی می کند. به همین علت است که این فریم ها با نام گربه ای یا چشم گربه ای شناخته می شوند. طراحی این فریم ها به شکلی می باشد که قسمت بالایی فریم نسبت به پایین آن پهنای بیشتری دارد.

به صورت کلی فریم های چشم گربه ای چشم ها را به سمت قسمت بالایی خود جذب می نماید. این فریم ها کمک می کنند چهره شما جوان تر و جذاب تر به نظر بیاید.

ویژگی‌های اصلی این نوع عینک آفتابی چیست؟

عینک‌ دودی گربه‌ ای در قسمت بالای فریم برجسته‌ تر می باشند و در بخش پایین تقریبا چیزی برای جلب توجه ندارند. فریم این عینک آفتابی در لبه‌های دسته به سمت بالا کشیده می ‌شود تا فرمی شبیه چشم گربه را در نظر بیننده تداعی نماید.

همین خمیدگی رو به بالا، ویژگی اصلی عینک گربه‌ای را تشکیل داده است . همچنین بد نیست اشاره کنیم که بیشتر بخش بالایی فریم پهن‌تر از بخش زیرین آن می باشد .

فرم‌های مختلف عینک دودی گربه‌ ای چگونه است؟

کشیگی لبه‌های عینک و رو به بالا بودن فریم قادر است در طرح‌ها یا شکل‌های متنوعی عرضه نماید. از فرم‌های بیضی با کمی کشیدکی در قسمت دسته عینک گرفته تا D-frame های بزرگ ، ‌سایزی که در قسمت دسته کمی تیزتر می گردند .

این عینک طبی به چه نوع صورتی می آید ؟

برای هر کس با هر فرم صورت و استایلی داشته باشد یک عینک طبی گربه ای موجود می باشد !

فریم های چشم گربه ای انواع گوناگونی دارد. این فریم ها با تنوع بالا در ابعاد، جنس و رنگ های متفاوت تولید می گردد. بنابراین می توان گفت برای هر کس با هر فرم صورت و استایلی که داشته باشد یک عینک طبی گربه ای موجود می باشد!

برای مثال فریم های چشم گربه ای متنوعی همانند فریم های گربه ای بزرگ و پهن، فریم های گربه ای کشیده با لبه های تیز، فریم های گربه ای کوچک با تیزی لبه با مقدار کمتر و … وجود دارد. هرکس باید با توجه به ویژگی های صورت خودش قادر است یکی از این فریم ها را انتخاب کنید.

در قسمت راهنمای خرید عینک طبی گربه ای به تکفیک برای شما شرح می دهیم که هر یک از این فریم های عینک طبی گربه ای به چه نوع صورتی میاد. بهتر است قبل از مطالعه این بخش روبه روی آینه بایستید و ویژگی های بارز و فرم کلی صورت خودتان را تشخیص دهید.

فریم های چشم گربه ای انواع متفاوتی دارند.

اگر صورت گردی دارید باید فریمی را انتخاب نمایید که صورت شما را کشیده تر نشان بدهد. فریم های چشم گربه ای ضخیم به خوبی این امر را برای شما انجام می دهند و توجه را از گونه ها و چانه ی گرد این صورت منحرف می نمایند. لبه های کشیده رو به بالای این فریم ها، کشیدگی صورت گرد را بیشتر و حالت چهره را جذاب تر نشان می دهد.

مشخصه اصلی صورت های مستطیلی، زاویه های بارز و کشیدگی صورت می باشد. پس باید از فریم هایی استفاده نمود که زاویه های صورت را نرم تر و سافت تر نشان بدهد. فریم های عینک طبی چشم گربه ای که بصور تقریبی حالت گرد یا بیضی با لبه های رو به بالا دارند برای این فرم صورت بسیار مناسب می باشد .

کسانی که صورت مربعی شکل دارند باید و به طور کلی صورت های که زاویه های تیز و بارز دارند(همانند صورت مستطیلی) بهتر است که از فریم های چشم گربه ای ظریف و باریک استفاده نمایند .

اگر اندازه صورت شما کوچک می باشد، عینک طبی گربه ای بدون فریم و یا عینک طبی گربه ای با فریم شفاف قادر است برای شما انتخاب خوبی باشد.

فریم های عینک طبی چشم گربه ای کائوچویی و فلزی تنوع بسیار زیادی دارد. این مسئله که فریم عینک فلزی بهتره یا کائوچو را شما می توانید بر طبق کاربرد عینک طبی و سلیقه شخصی برای خودتان تعیین نمایید.

علاوه بر انتخاب فریم مناسب باید به انتخاب عدسی استاندارد نیز توجه کافی داشته باشید .

امیدواریم با مطالعه مطالب بالا برای این سوال که عینک طبی گربه ای به چه صورتی می آید پاسخ مناسبی را دریافت کرده باشید. شما می توانید با انتخاب خرید اینترنتی عینک طبی به عنوان جایگزین خرید حضوری، با صرف زمانی کمتر انواع مدل های فریم عینک طبی چشم گربه ای را از لحاظ کیفیت ،  ظاهر و قیمت با هم مقایسه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

عثمانی اپتیک

مرجع آنلاین و مستقیم انواع عینک آفتابی

آدرس شعبه تهران

تجریش - میدان قدس - کوچه محوی - پلاک دو - واحد ۲۱ - طبقه ۵

ساعت فعالیت

هر روزه از ساعت ۱۲ الی ۲۰