تاثیر عینک بر روی استایل

فهرست مطالب

استایل جذاب با عینک

ما موهایمان را حالت می دهیم، آرایش می کنیم و برای خوش پوشی کفش های شیکی را انتخاب می کنیم. پس چرا استفاده از عینک آخرین انتخاب برای یک استایل خوب است؟ در حالیکه استایل شما با عینک کامل تر و جذاب تر است. از دهه 1950، طراحان عینک های چشمگیر و جالبی خلق کردند. در بین افراد جامعه شکاف بزرگی وجود داشت که برخی از افراد عینک را فقط برای مد و فشن می دیدند، برخی دیگر برای حفاظت از چشم. پس از چندین دهه که به عنوان ابزاری برای دختران عاشق مد و فشن تلقی می شد، این عینک فروتن سرانجام تجدید حیات خود را تجربه کرد. عینک ها اکنون به عنوان یک اکسسوری اصلی شناخته می شوند و بسیار مورد توجه هستند. افرادی که مشکلات بینایی دارند می دانند که امروزه برای انتخاب عینک تنوع بالایی وجود دارد. افرادی که بینایی 20/20 دارند احتمالا از خود می پرسند:«آیا استفاده از عینک فقط برای ظاهر خوب است؟»

IQ خود را افزایش دهید

زمانی که شما از عینک استفاده می کنید. علاوه بر اینکه استایل جذابی دارید، باهوش تر از بقیه نیز ظاهر می شوید. همانطور که کلارک کنت شخصیت ساکت و باهوش سوپرمن نسبتا کسل کننده بود، عینک زدن شما نیز تیزتر و زیباتر خواهد شد. طبق تحقیقات کالج بینایی سنجی، یک سوم بزرگسالان افرادی را که عینک می زنند حرفه ای تر می دانند.در حالیکه 43درصد افرادی که عینک می زنند نیز این حس را دارند که باهوش تر به نظر می رسند. بنابراین، در صورت استفاده از عینک احتمال موفقیت شما در مصاحبه شغلی بیشتر است. این تنها یک نمونه از این است که چگونه تعصبات جامعه می تواند به نفع شما عمل کند. عینک مناسب می تواند استایل شما را بسیار جذابتر کند و به استایل شما کمی جدیت اضافه کند. به همین دلیل پیشنهاد می شود که برای جلسات و قرارهای مهم از عینک استفاده شود.

یکی دیگر از ویژگی های مثبتی که عینک دارد این است که شما را فردی مثبت و قابل اعتماد نشان می دهد و دارای قدرت جذب بسیار بالایی خواهید بود. تا زمانی که قصد ندارید از قدرت جذبی که به تازگی کشف کرده اید برای شر استفاده کنید، استفاده از عینک می تواند به شما کمک کند تا بر موانع اجتماعی غلبه کنید یا تاثیر بیشتری بر روی افراد بگذارید. به همین دلیل بسیاری از فروشندگان، وکلا و مشاغل دیگر عینک می زنند حتی اگر نیازی نداشته باشند تا تاثیر گذاری بیشتری بر روی افراد داشته باشند.

شخصیت سازی با عینک

این روزها، افراد مشهور متعددی از جاستین تیمبرلیک گرفته تا کایلی جنر عینک می زنند تا ظاهر خود را بیشتر جلوه دهند. عینک راهی برای تغییر کامل تصویر شما یا تاکید بر استایل و امضای شماست. اگر دوست ندارید جواهرات بزرگ بپوشید، ترکیب یک اکسسوری ظریف با عینک عالی است. یک سبک امضا برای افراد مشهور در نظر گرفته نشده است. عینک می تواند به شما کمک کند تا شخصیت اصلی و سبک منحصر به فرد خود را مشخص کنید. به عنوان مثال، یک جفت قاب مشکی درشت جدیت شما را نشان می دهد، در حالی که قاب های شفاف صورتی شخصیت شاد و بازیگوشی از شما می سازد. در کل از عینک می توان برای استایل های جذاب و متفاوتی استفاده کرد. استفاده از یک عینک با کیفیت از یک برند به نام کمک می کند تا در هر جشن و مراسمی جزو چهره های برجسته ی جمع باشید.

زیبایی بیشتر صورت

ذهن انسان جوری برنامه ریزی شده است که جذب تقارن شود، با این حال صورت ما به طور کلی کمی نامتقارن است. با استفاده از عینک، تقارن کلی صورت خود را افزایش می دهید و چهره ی شما جذاب تر می شود. عینکی که به چشم می زنید نیز می تواند چهره شما را برجسته کند. فریم های هندسی با خطوط پر رنگ به اضافه کردن زاویه به صورت های گرد کمک می کند و ویژگی های صورت شما را واضح تر می کند. عینک های طبی با فریم بزرگ می توانند توجه را به چشمان شما جلب کنند و مردمک های شما را بزرگتر نشان دهند و جذابیت و ارتباط بیشتری با هر کسی که با او صحبت می کنید ایجاد کند. انتخاب یک قاب با رنگ مکمل نیز می تواند رنگ مردمک چشم شما را واقعا برجسته کند.

روزهایی که استفاده از عینک خجالت آور بود گذشته است. به لطف روند مد، ما اکنون تعداد بی شماری از سبک های عینک داریم که به بیان شخصیت های متمایزمان کمک می کنند. از قاب طلایی نازک گرفته تا چشم های گربه ای وحشی و … انتخاب هایی برای هر سن و سلیقه و سبک زندگی وجود دارد. در حالیکه برخی از کسانی که ضد مد هستند از ایده استفاده از عینک به عنوان اکسسوری خودداری می کنند. اما این موضوع تفاوتی با پوشیدن گوشواره یا دستبند ندارد. تا زمانی که به شما احساس خوبی نسب به خودتان می دهند، نیازی به تشخیص این نیست که از روی ناچاری عینک می زنید یا از روی مد. پس با عینک های با کیفیت استایل های خفن بساز.

دیدگاهتان را بنویسید