بهترین برند عینک آفتابی کدام است؟

بهترین مارک عینک آفتابی

فهرست مطالب

بهترین برند عینک آفتابی موجود در بازار برندی است که کیفیت و مد را به زیبایی با هم ترکیب کند. عینک آفتابی فقط وسیله ای برای محافظت از چشمان شما در برابر نور خورشید نیست، عینک آفتابی شما سلیقه مد شما را نشان میدهد و البته یک اکسسوری مهمه که تیپ لباس شما را کامل می کند.

هر یک از این برندهای برتر عینک آفتابی، عینک‌های آفتابی درجه یک تولید می‌کنند که ویژگی هایی دارند مانند طراحی نوآورانه، کار دست بی‌عیب و نقص، مواد بادوام و لنزهای باکیفیت که 100% از شما در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید محافظت می‌کند.

بنابراین، چه به دنبال یک عینک منحصر به فرد یا یک ظاهر کلاسیک تر باشید، مطمئناً عینک مناسب شخصیت خود را از یکی از برند های عینک آفتابی زیر پیدا خواهید کرد.

1. ری بن (Ray Ban)

ری بن که در سال 1937 تأسیس شد، سبک هایی نمادین را یکی پس از دیگری به ما ارائه می دهد. سال هاست که مدل های متنوع ری بن روی مد عینک آفتابی سراسر جهان تاثیر می گذارد. فرقی نمی‌کند خلبانی، ویفرر، کلاب مستر، آینه ای یا گرد باشد با عینک Ray-Ban همیشه خوش تیپ هستین. ری بن قطعا جزو اصلی گروه بهترین برند عینک آفتابی بازار است.

مشاهده عینک‌های افتابی برند ری‌بن

2. تام فرد (TOM FORD)

برند تام فورد از زمان آغاز به کار خود در سال 2005، نشان خود را در صنعت مد گذاشته است. بنیانگذار تام فورد، در سطح بین المللی به عنوان یکی از موفق ترین طراحان جهان شهرت دارد.

عینک آفتابی تام فورد با 100% محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و فریم باریک برای نمایه‌ای شیک، تقاضای زیادی دارد و یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. از جمله طرح های معروف می توان به سبک های خلبانی، گربه ای و ویفرر اشاره کرد.

مجموعه عینک‌های آفتابی تام فورد همچنین شامل فریم‌های مربعی شکل بزرگ برای کسانی است که می‌خواهند ظاهری کاملاً VIP داشته باشند. این همان سبکی است که «جیمز باند» دنیل کریگ در فیلم «اسپکتر» استفاده کرد!

محصولات تام فرد

3.ورساچه (VERSACE)

هیچ چیز ظریفی در مورد خانه ورساچه وجود ندارد، این چیزیه که ما در مورد برند میراث ایتالیایی دوست داریم. این برند که به خاطر چاپ های جسورانه و طرح های پیچیده شناخته شده است، امروزه مانند 20 سال پیش همچنان بر مد مسلط است. اکسسوری های ورساچه نه تنها از فراتر رفتن مرزهای مد نمی ترسند، بلکه بخشی از مد آینده هستند.

محصولات ورساچه

4.باربری (Burberry)

از زمان تغییر چهره لباس های بارانی با اختراع گاباردین در سال 1879، برند باربری به طراحی و سبک کلاسیک بریتانیایی تبدیل شد. با حضور کریستوفر بیلی در 17 سال گذشته، به نظر میرسد این برند احیا را شده است و به طور یکپارچه امضای خود را با اضافات مد روز ادغام کرده است.

محصولات باربری

5.پرادا (PRADA)

این برند که توسط برادران ماریو و مارتینو پرادا در ایتالیا تأسیس شده است، نماد کلاس، ظرافت و تجمل است.

در حالی که این شرکت ممکن است بیشتر به خاطر پوشاک و کفش‌های طراحان سطح بالا شناخته شود، عینک‌های آفتابی شیک و پیچیده آن‌ها به همان اندازه توسط مدگراها و منتقدان مد از سراسر جهان مشهور شده‌اند.

برند پرادا پیچیدگی و سبک را تعریف می‌کند و طیفی از طرح‌های بی‌عیب و نقص را با انتخاب قاب‌ها ارائه می‌کند که از رنگارنگ و نوآورانه تا عجیب و غریب و قدیمی را شامل می‌شود.

برخی از طرح های عینک آفتابی ارائه شده توسط پرادا شامل فریم های پروانه ای، چشم گربه ای و بیضی است. مهم نیست که چه سبکی را انتخاب می کنید، مطمئناً موافقید که عینک آفتابی پرادا یکی از بهترین های موجود در بازار امروز است.

محصولات پرادا

6.آیس برلین (IC! BERLIN)

در سال 1996 تاسیس شد، آیس برلین بهترین عینک دست ساز را برای افرادی می سازد که جرات دارند دنیا را از دریچه چشم خود ببینند.

بیش از 180 صنعتگر، مهندس و تکنسین ما که دفتر مرکزی آن در برلین آلمان است، با یک فروشگاه شاخص در برلین، طرح‌های عینک اصلی این شرکت را در 60 کشور جهان طراحی، ساخت و به بازار عرضه می‌کنند.

آیس برلین سبک ترین و با دوام ترین عینک های دنیا را تولید میکند با زدن عینک های این برند هرگز احساس خستگی نمیکنید.

محصولات آیس برلین

7.جنتل مانستر (GENTLE MONSTER)

شرکت کالای لوکس کره‌ای است، که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد. محصولات این شرکت فوق العاده لوکس هستن که میتونید با دیدن مدل های عینک هاشون این نکته را متوجه شوید.

محصولات جنتل مانستر

8.دیوید بکهام (DAVID BECKHAM)

بکهام هنگامی که پس از ۲۱ سال تصمیم به بازنشستگی گرفت، تبدیل به یکی از مشهورترین فوتبالیست‌های جهان شده بود، نماد همه چیز از نوشیدنی تا سوپر مارکت، عطر تا شورت، آکادمی فوتبال تا لیگ‌های فوتبال.

گفته میشه ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام نقش زیادی در موفقیت های اون داشته. برند دیوید بکهام در زمینه عینک های آفتابی در طول چند سال اخیر برند های قدیمی رو با سبک های عامه پسندش شگفت زده کرده است.

محصولات دیوید بکهام

از بین برند هایی که ذکر شد بهترین برند عینک آفتابی برای شما برندی است که با سلیقه و نیازهای شما بیشتر سازگار است برای مثال اگر سبک بودن و نشکن بودن عینک برای شما اولویت دارد باید به سمت برند آیس برلین بروید یا اگر مدرن بودن طراحی عینک برای شما مهم است برند های جنتل مانستر و دیوید بکهام پاسخگوی نیاز شما هستند.

اگه قصد خرید عینک دارین و تو انتخاب عینک مشکل دارید با ادمین اینستاگراممون در ارتباط باشید یا برای راه های ارتباطی دیگر به صفحه تماس با ما بروید.

دیدگاهتان را بنویسید