یکی از مشکلات اصلی خریداران در خرید عینک آفتابی بصورت آنلاین ترس از نپسندیدن عینک است. اصطلاحا میگیم اگه به صورتم نیومد چی؟ پیشنهاد ما اینه که قبل از اقدام به خرید اول فرم صورت خودتون رو تشخیص بدین و عینکایی رو انتخاب کنین که مناسب فرم صورت شما هستن. اگه نمی‌دونید فرم صورت شما چه شکلی است مقاله تشخیص فرم صورت را بخوانید. سپس برای انتخاب عینک مناسب فرم صورتتان اقدام کنید. راهنمای انتخاب عینک را بخوانید.
در صورتیکه هنوز در انتخاب عینک شک داشتید میتونید با پشتیبانان ما در چت آنلاین و اینستاگرام هماهنگ باشید.

میتونم محصولی که خریدم رو تعویض کنم؟

تا 72 ساعت بعد از اینکه محصول خریداری شده به دستتون رسید میتونید با تماس و هماهنگی با شماره : 1751 080 0903 در صورت تمایل محصولتون رو بدون هیچ شرطی برای تعویض پس بفرستین. لازم به ذکره که هزینه بازگشت با خودتون خواهد بود و محصولی که بازگشت میشه از نظر سلامت خود محصول،جعبه و محتویات داخل جعبه چک میشه و در صورت وجود مشکل لحاظ خواهد شد.

اگه از محصول راضی نبودم میتونم محصول رو برگشت بزنم؟

مانند تعویض برای مرجوع کردن محصول هم هیچ شرطی نداریم و میتوانید تا 72 ساعت بعد از دریافت محصول با هماهنگی شماره : 1751 080 0903 در صورت تمایل محصول را به فروشگاه پس بفرستید. زمانی که محصول به انبار فروشگاه برسه از لحاظ سلامت محتویات چک میشه و درصورت کمبود وسایل همراه محصول یا  هر گونه خرابی محصول و محتویات آن امکان پس گرفتن محصول وجود ندارد و هزینه برایتان پس فرستاده نمی شود . لازم به ذکره در مرجوع کردن محصول هم هزینه بازگشت با مشتریه هم مبلغ 35 هزار تومان بابت بسته بندی و ارسال از مبلغ پرداخت شده کسر میشه و بقیه مبلغ تمام و کمال تا 48 ساعت پس از تایید انبار به کارتتون باز گردانده می‌شود و همچنین لازم به ذکر است که اگر محصول دچار

میتونم چند تا محصول خریداری کنم و هرکدوم رو پسندیدم بردارم بقیه رو مرجوع کنم؟

موجودی محصولات انبار برای ما بسیار اهمیت ویژه ای داره مخصوصا در جشنواره ها که روزانه بالای 2 هزار نفر محصولات سایت را بررسی و به سبد خرید اضافه می‌کنند. به همین دلیل برای این کار نمیتونید بیشتر از دو محصول خریداری کنید تا فقط یک محصول را انتخاب کنید، برای مثال اگر قصد خرید 2 عینک دارید میتوانید تا 4 عینک سفارش بدین.

محصول رو به چه آدرسی برگشت بزنم؟

آدرس مبدا روی جعبه بسته بندی محصولتون درج خواهد شد ولی درصورتیکه مشخصات آدرس رو گم کردید میتونید به مشخصات ذیل بفرستین:
آذربایجان غربی، شهرستان مهاباد، مجتمع ساحل، فازA، راسته3، پلاک91
گیرنده: عثمانی اپتیک
04442348613

تا چند بار میتونم محصولم رو تعویض یا مرجوع کنم؟

به دلیل هزینه‌های بالای نیروی انسانی و احتمال آسیب دیدن محصولات امکان تعویض یا مرجوع فقط یکبار امکان پذیر است.